Saturday, April 3, 2010

Evolusi KL Drift 2!

selamat pagi para sahabat aku.. korang sihat tak ni?? kalau nak sihat, bangun la di awal pagi
macam aku ni ye.. hehehe.. Aku ni pun kadang-kadang je bangun awal macam ni.. ;p
Tadi aku layan anak buah aku si Bazli Adif tu.. Tapi sekarang dia dah balik dah..
So ini masa untuk berblog.. yahuuuuu... hahahha



ok sebenarnya aku dah lama nak post entri ini tapi aku kesuntukan masa la..
masa  ni gila cemburu kat aku weyhh.. ishh3... ok mari mulakan penceritaan..
Rabu lepas aku tak masuk opis. Aku kena pergi jalan pasar untuk servey door  access
sebab nanti nak pasang dekat opis.. aku pergi dengan khairy.. After tu kitorang
terus pergi amek abah (syafiq) kat shah alam sane tu.. Jauh bai sebab tak tau
jalan ke sana.. Sampai je sana terus amek abah tu dan terus menuju ke One Utama..
hahahaha.. sangat gile.. Tujuannya? untuk tengok wayang cite evolusi kl drift 2..
hihihi..

mari komen cerita ini.. Bagi aku, cerita ni memang tip-top wokk!! rugi kalau korang 
tak tengok lagi.. jalan cerita kali ini lebih kemas.. lebih aksi.. lebih gempak..
serious! peneraju utama cerita ni sudah semestinya si pengarah, si penulis skrip dan
si pelakon Shamsul anak datuk yusuf haslam.. siapa pulak gadis2 yang menggantikan
diana danielle?? jeng..jeng..jeng..

orait ni la gadisnya si awan dania.. hahhaa.. cun jugak dia ni.. rasanya ini filem dia 
yang pertama kot tapi dia berlakon bagus.. tahniah2!!

yang ni aku lupa pulak nama dia dow.. dia ni hebat2! aku tak tau nak cakap macam mana..
hihihi

haaa ni nama dia sam ape ntah..hahhaa.. dalam cerita ni dia jadi macam orang cina..
melalui cara dia bercakap memang nampak macam dia ni cina tapi nama die dalam
cerita ni Ery..hahaha..  tak kesah lah kan yang penting setiap kali dia berlakon mesti
dia buat yang terbaik.. ayat2 dia memang hebat.. hahha... tahniah sam!

haaa part ni agak menakutkan..hahah ada yang cakap dengan aku part ni dorang
tak tengok sebab sadis sangat.. huuuu...Aaron berlakon korang semua da tau kan..
mesti hebat punya.. hihihi

ok2 sekarang ni yang aku kurang suka cerita ni ialah kenapa mesti si shamsul (zack)
ni tak mati ye?.. adakah dia ni hero? rasanya memang tak la.. sebab badan dia
kecik je kalau nak di bandingkan dengan Aaron dengan Sam.. Nak kata dia ni
hebat pun tak jugak.. Pengecut ada la.. Takde pun aksi2 die bergaduh..takde pun
aksi die pukul2.. takde pun aksi die maki2 aaron ke sam ke.. adushhh ape ni??
tau la anda itu pengarah cerita ni tapi agak2 la sikitkan..apa2 pun aku ucapkan
tahniah kepada Remie Ishak a.k.a. Kamal sebab lakonan dia sangatlah menjadi..
Aksi die pukul2 dengan Aaron tu pun hebat.. Dengan badan sasa dia tu.. hahaha
Bagus2.. Aksi last dia masa nak tembak Aaron (masa tu Aaron nak tembak shamsul
after si shamsul kemalangan) yang tu aku suka.. baguih2..
Kepada yang belum lagi tengok cerita ni, ringan2kan kaki anda ke panggung wayang
ye.. Siapa lagi yang nak tengok filem melayu kalau bukan orang melayu sendiri kan..
Siapa lagi yang nak support filem melayu kalau bukan orang melayu sendiri kan..

...end...

2 comments:

our stori mori *_* said...

nud : tu corrie kan kan, yg muka ganas tu, aku suka dia!
best ke weh? belanja!

cengkerangcipot said...

aah nud name die corrie.. aku lak yg lupe..
hahaha..
seyesly best!..