Tuesday, November 10, 2009

demam!!

aku demam!!
ungkapan yang tepat untuk situasi aku waktu ini..
apakah yang dimaksudkan dengan demam??
demam merupakan suatu penyakit seperti penyakit yang lain..
orang kata, jikalau kita bermain dengan hujan, kita akan demam?
betul kah ungkapan ini?
aku sendiri mempercayainya walaupun sungguh tidak ku fahami..
tetapi adakah aku bermain dengan hujan??
tidak! aku hanya mendengar lagu2 mereka..
maafkan aku kerana terpesong jalan ceritaku..
kenapa aku demam? mungkin kah disebabkan semalam aku
berhujan ketika di atas motor honda ku??
orang kata demam itu akan menyebabkan dosa2 kecil kita terhapus??
ahh aku tidak mahu memikirkannya lagi.. yang penting aku telah
berjumpa doktor sebentar tadi.. suhu badan aku 39.2darjah celcius..
panas juga ya.. oleh itu aku terpaksa cuti lagi untuk hari esok..
maafkan daku wahai bos aku yang juga merangkap abang sulung ku..(bukan pakcik sulong)..
harap aku dapat sembuh dengan segera untuk terus menjalankan
latihan industri ku..

(bez jgk wat ayat cmni..heee)

3 comments:

our stori mori *_* said...

nud kate;pakcik sulong itu ayah saye :D

our stori mori *_* said...

xaxa nak cakap; sempat gak tu bahan si pingu ni..:D

cengkerangcipot said...

xaxa jeles? wakakaka..