Sunday, April 19, 2009

cuti sem5!!!


Assalammualaikum sahabat2 ku..

Akhirnya aku berada di zaman a.k.a. alam cuti semester..hahha..
Setelah lebih kurang 2bulan aku belajar di sem5, setelah berhitam legam
berkawad untuk aktiviti kesatria2, setelah menyiapkan kegala tugasan (last minute buat kot)
dan setelah memerah kepala untuk menjawab soalan2 semasa peperiksaan akhir
semester ke 5 hari itu, akhirnya aku sudah mula bercuti panjang...Alhamdulillah..
Padahal tak la panjang mane pon.. cume sebulan je aku cuti..

Mula je cuti aku dah mula bosan pulak..haha.. Ye la duit takde.. Duit mara aku dah
habis.. Aku terlebih guna duit bulan ni.. firstly aku guna rm40 camtu untuk
aktif jadi ahli ACTIVE CARD.. Pastu aku pakai rm50 untuk jadi agent BOONGA ART SHOES..
Aku rasa macam ada lagi duit aku terlebih guna tapi tak ingat la.. Bila aku dah terlebih guna,
so aku pon jadi sengkek la.. So terpaksa la aku pinjam duit dari Abang Lang aku rm150..
And sekarang aku menunggu duit mara yang seterusnya masuk untuk bayar balik duit
Abang Lang aku tuh.. pastu aku ada juga pinjam duit Abang oni & Abang angah aku rm50
untuk kenduri aku..adehh.. sakit la aku time nk bayar balik nantii..haishh..

Haa wahai sahabat2ku.. Cuti sem ni aku ade cerita yang teramat menarik..
Kisah percintaan sahabat aku yang sangat dramatik..wakakaka..(sory la sape yg terase tu)..
hohohoooo.. mereka bercinta... bercouple... tetapi apabila datangnya masalah, aku
yang menjadi sasarannya.. Tetapi soalan nya adakah aku ingin menyalahkan lelaki
durjana itu ataupun perempuan kecik itu??hahaha(jangan terasa).. aku salahkan
lelaki itu.. bila gaduh je aku yang disalahkan.. aku ni sebenarnya a.k.a. tan sri cipot..
ingat tu ye.. antara ayat2 yang bertakhta di hati aku; "ape yg ade kat tan sri tu?? die ade kete?? kaye??
u nk duit ke??.. semoge bhgie ngn tnsri tu.."(ni adalah antaranya lah..kalau aku salah, maaf la ye..)
Begitu lah alkisahnya sahabat2 ku.. Si laki itu nak berjumpa dengan aku? marilah
jumpa dengan aku.. kalau dia datang dengan positif, aku akan layan dia dengan positif..
kalau dia datang secara negatif, aku akan layan dia negatif.. Tolong ingat pesanan ini,
"jangan ingat muke aku suci aku akan menyembah kau" got it?? bagus..

Aku rasa sekarang ni aku nak tidor kot..esok pagi nak pergi mengajar kawad pulak..
selamat malam sahabat2 ku..

(kali ni aku taip dgn jiwe yg sungguh brbahase baku..haha)

1 comment:

Dya R. said...

zul.
ak stuju yg ni.
kalau dia datang dengan positif, aku akan layan dia dengan positif..
kalau dia datang secara negatif, aku akan layan dia negatif.. Tolong ingat pesanan ini,

bagus2. kau da dewasa.
:P